| Author | Post |
|
|
|
|
- Ikä: 19
- Paikkakunta: Turku - Ammatti/opiskelupaikka/muu? Raision ammatti opisto metalli ala - Tietokoneesi tiedot: Ei mikää tykki mut fps riittää hyvin raideil. - Nettiyhteytesi Perus kasi megane - Omistatko mikrofonin? Käytätkö sitä? On ja kyllä Haetko kiltaan: Raidi paikkaa haen. 2. Osa - kuvaus hahmostasi: - Wanb warrior - Fury 18/53 mielestäni paras spec furylle tällä hetkellä. toisena speckinä on tällähetkel Arms pvp. ja kyl sitä sillon tällön tulee tankiksiki specattua jos tarvetta on vaikka geari nyt ei siinä mikää paras olekkaan. - Ammatit: Engineering koska siitä saa parhaimmat saapas ja cape enchantit ja saronite pommeil saa ilmasta lisä dpsää raideilla. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&cn=Wanb No arpi gemei sen takia et tavotteena olis saada arppi hard capiin. ja tiedän et hittiä ja expertiseä on hiukkasen liikaa. - Mahdollinen dual spec? toisena speckinä on tällähetkel Arms pvp. ja kyl sitä sillon tällön tulee tankiksiki specattua jos tarvetta on vaikka geari nyt ei siinä mikää paras olekkaan. - PvP-gear joku 1k resilinse ei mitää kauheen kovaa. - PvP-kokemus aikas casual ton pvp puolella joskus hiuka arenaa vetäny. - Pelikokemus no alunperin olin olin tbc aikana Al'akir warriorilla nimeltä Warb jonka kanssa olin useammassakin killassa. Viimeinen kilta jossa olin oli syntax error juuri ennen kun wotlk tuli kilta ja minä muutin boulderfistille. siellä olin useammissa killoissa nykyinen kiltani on divine prophesy sellasella casual meiningillä icc 10. 3. Osa - raidauskokemus: (tärkeä osio raidipaikoille hakeville) - TBC ssc ja tk siinä se - WotLK Naxx hyvin vähä. Ulduar ei myöskään oikeen kokemusta. toc 10 ja 25 kokonaan ei HC. Icc 10 proffaa muutaman kerran koittanu ja 25 eka wingi vedetty. Kysymyksiä PVE-kokemuksistasi: (kirjoita vastauksesi *-merkin perään) Mielestäsi paras instance koko WoW:ssa? Nauttisin Ssc joskus. * Mieluisin encounter tähän mennessä, miksi? Vasj siinä oli sitä jotain. Minkälaisissa encountereissa olet parhaimmillasi? Entä huonoimmillasi? Monipuolisissa olen varmaankin parhaimmilni. Sit taas nä tank and spankit on niin puuduttavan tylsiä et niissä olen varmaanki huonoimmillani. Tutustutko etukäteen encountereihin, joita et tunne? Miten? Lähinnä tankspotissa tutustun uusiin encountereihi. Jos huomaat, että et suoriudu yhtä hyvin kuin muut classisi pelaajat raidilla, mitä teet? Pyrin parantumaan ja miettimään että mitä teen ja olen tehnyt väärin. 4. Osa - lyhyitä kysymyksiä mieltymyksistäsi (laita vastauksesi *-merkin jälkeen) Spec, joka tekee eniten damagea/healia vai spec, jota on kiva pelata? Kiva pelata Giav all achievements vai ei vois vähempää kiinnostaa achievementit? No joskus tylsyyttäs voi jotai hommata eli ei kauheesti kiinnosta. Theorycraftaus on hyvä juttu vai ei vois vähempää kiinnostaa theorycraftaus? Loistava juttu Bindatut napit vai clicker? Bindit Macroja vai ei? jonku verra pvp liikaaki Pitkät vai lyhyet raidit? Sopivan pitkät. Normal mode vai hard mode? Hard mode Casual vai HC? Semisti HC Aldorit vai Scryerit? No tällä nyt mitää merkitystä ole Aldor 5. Osa - loppukommentit ja suosittelijat (suosittelijat erityisen tärkeitä kaveripaikoille hakeville) Loppukommentit (miksi haet juuri Gifuun, jotain lisättävää hakemukseesi?) No olisin tyytyväinen jos applyni hyväksyttäisiin kaipaisin osaavaa suomalaista kiltaa ja hyvää raidi seuraa. Mielestäni olen osaava jannu ja aina unelmoinut gifun riveihi sirrtymisestä. Uskoisin että sopisin joukkoon kun nyrkki silmään. Suosittelijat (Gifulaiset, jotka voivat puoltaa hakemuksesi): Suoppo Wanb Kiittää ja kumartaa. |
|
|
Hakemuksen luettua uskoisin, että hakija on Virolainen.
For every light, there is a shadow.
|
|
|
- WWS/WoWmeter online/muu vastaava combat log encounterista, jossa olit mukana (_pakollinen_ raidipaikoille hakeville) ?
|
|
|
|
|
|
Casual ja altti raiditkin riittäis näin aluksi.
|
|
|
Meillä on tällä hetkellä sekä main, alt, että kasuaaliraidit aivan full. Jonkinlainen logi omista suorituksista olisi myös oltava, mikäli raidipaikkaa haetaan. Kokemustakaan sinulla ei käytännössä ole mistään oikeasta raidaamisesta, eikä gearikaan ole kuin parhaimmillaan pugitasoa.
Hakemus hylätty. ![]() |
|
| Forums » Rekrytointi | |
x-realm Fury Warrior